KAYITLAR  |  DEFTERE YAZ

08 Şubat 2013, Cuma
21:35
Alıntı Yap: Alper Tuna Tataroğlu

2012 kurban bayramı tatili için Beypazarını ziyaret ettik ve İpekyolu konağında kaldık.Çok samimi karşılandık ve otel personeli harikaydı, Kudret Bey gibi bir beyefendiyi tanımaktan memnun olduk.Seneye yine orda kalıcaz.Hijyen ve hizmet 10 Nımara,5 yıldız

Alper Tataroğlu

23 Kasım 2012, Cuma
20:53
Alıntı Yap: Alper Tataroğlu

Kurban Bayramında Beypazarını ziyaret ettik, İpekyolu Konağında kaldık, temizlik ve düzen mükemmel, kesinlikle kalınmalı, Kral Dairesi tavsiye ederim:)) Kudret Bey ve personelin ilgisi şahaneydi. Teşekkürler İpek Yoku, Teşekkürler Kudret Bey:)) Yine geldiğimde tercihim bu Nostaljik Otel olacak.

Alev Saral Altaş

Ankara
08 Kasım 2012, Perşembe
15:40
Alıntı Yap: Alev Saral Altaş

Eşimle her bunaldığımızda bizi sıcacık, misafirperver halleriyle karşılayan; anılarımızın mutlak şahidi ve Beypazarı ziyaretlerimizde kalamasak bile her önünden geçişte gülümsememe sebep olan, konukları olmadan anlayamayacağınız tatlı yer... Hepinize teşekkürler...

Gönül Avil

14 Mayıs 2012, Pazartesi
11:04
Alıntı Yap: Gönül Avil

16 kişilik arkadaş grubu bir gece ipekyolu konak otelde konaklayarak beypazarını gezdik.unutulmaz bir nostalji yaşadık.Otelde oda,kahvaltı,çalışanlar mükemmel bir hizmet alayışı var.Beypazarı mutlak görülmeli,ipekyolunda konaklamalı.

Canan Cinoğlu

İstanbul
12 Eylül 2010, Pazar
18:20
Alıntı Yap: Canan Cinoğlu

Biz bu bayram 5 arkadaş 2 gün kaldık. Çok güzel bir konaktı. İnsanın otelden çok bir evde kaldığını hissettiriyor. Herşey düşünülmüş. Çok memnun kaldık. Hizmet ve kalitede kusursuz. Kudret bey ve konak çalışanlarına çok teşekkür ederiz...

rabia

Diğer
20 Temmuz 2010, Salı
20:35
Alıntı Yap: rabia

Alıntı Sahibi: Rabia Turgut
merhaba;
Ankarada ikamet ediyorum ancak daha Beypazarı sadece Ankaranın ilçesi olduğu dönemlerde bu kadar tanıtımı yapılmadığı zamanda gittim.Yeni halini merak ettiğim için gitmeyi düşündüğümde bu site ile karşılaştım.Herşey çok güzel anlatılmış.
başarılar dilerim.

mehmet

İzmir
17 Eylül 2009, Perşembe
15:42
Alıntı Yap: mehmet

kalmış olduğum konağınızdan ve persoleninden çok memnun kaldım

Mustafa Altuğ

İstanbul
20 Temmuz 2009, Pazartesi
14:27
Alıntı Yap: Mustafa Altuğ

Ankara'dan istanbul'a dönüşümüzü Beypazarı üzerinden yapmaya karar verdik. İyi ki bu kararı almışız. Güzel bir hafta sonu geçirdik. Beypazarı görülmesi gereken güzel bir ülke köşemiz.
İpekyolu Konağından çok memnun kaldık. Kudret Beyin şahsında tüm personele teşekkür ederiz.